Returnarea produselor

Potrivit O.U.G. 34/2014 produsele achiziționate la distanță se pot returna în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii: “consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă …, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. […] Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract”

Condiții pentru returnarea produselor

               Condiţia principală a returnării produselor este ca acestea:

sa nu prezinte nicio urma de consum/purtare sau deteriorare (probati incaltamintea in interior, pe suprafete care sa nu afecteze aspectul talpii in exterior)

în momentul predării către curier, produsul trebuie să fie ambalat în cutia originală, cu toate articolele/accesoriile de împachetare/protejare originale, documentele care insotesc produsul originale/copie, să aibă etichetele originale intacte, să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.

                Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dvs. orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

                Returnarile prin Posta Romana si cele care solicita plata ramburs vor fi refuzate! Contravaloarea produsului returnat se vireaza numai in cont bancar!

Pentru finalizarea cu succes a returnarii produselor este necesar sa ne contactezi la nr. de telefon 0732001715 (luni-vineri intre orele 10 – 17) pentru a inregistra cererea ta. Doar in urma inregistrarii telefonice un agent Fan Courier se va deplasa la adresa de livrare specificata in comanda pentru a prelua coletul pentru returnare. Din momentul inregistrarii comenzii pentru retur, te rugam sa ai coletul de returnat protejat si pregatit pentru predare catre curier.  Costul returnarii este de 16.00 lei, suma care ti se va retine din valoarea de rambursat.

Comanda telefonica pentru retur si costul acesteia se aplica numai pentru returul prin Fan Courier. IMPORTANT: pentru adresele care depasesc raza de acoperire standard a curierului, serviciul de ridicare de la adresa nu se aplica! In acest caz, este necesar sa va deplasati la cel mai apropiat punct Fan Courier pentru a trimite coletul.

Produsele comandate vin insotite de un formular de retur. Acesta contine campuri obligatoriu de completat in vederea returnarii contravalorii produselor in contul bancar indicat. Formularul trebuie  sa insoteasca produsele returnate.

In cazul in care marimea produsului primit trebuie schimbata, primul schimb este gratuit.

Va rugam sa consultati intotdeauna ghidul pentru marimi pentru a va asigura ca dimensiunile dvs. corespund numerelor din tabel, desi sfatul nostru este sa alegeti acel numar care predomina la incaltamintea pe care o purtati. Pentru siguranta alegerii numarului, ne puteti contacta pentru suport pe adresa de e-mail contact@mydreamshoes.ro, prin mesaj pe pagina noastra de Facebook https://www.facebook.com/Mydreamshoesro-1491905771136907 sau la 0732001715 (de luni pana vineri intre orele 10 – 17).

In cazul tranzactiilor cu card bancar, anularea unei comenzi inregistrate este posibila prin notificarea  prin e-mail la adresa office@mydreamshoes.ro sau contact telefonic la numarul de telefon 0732001715, in maxim 24 de ore de la realizarea platii.
Pentru comenzile achitate cu cardul, dupa initierea rambursarii sumelor pe card de catre comerciant, timpii efectivi de reflectare a sumelor pe card/cont depind de banca emitenta a cardului si pot dura pana la 30 de zile.

Adresa pentru returnarea produselor este:  Crazy for Shoes Baia Mare, str. 8 Martie nr. 9B, Baia Mare, Maramureș, România.

RESTITUIREA CONTRAVALORII PRODUSELOR

Art. 14 OUG 34/2014: “Toate sumele primite drept plată din partea consumatorului se ramburseaza, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data informarii de decizia de retragere din contract a consumatorului.”

Contravaloarea produselor se ramburseaza doar in cont ( a se completa in fisa de retur care insoteste produsul) numai dupa ce produsul returnat este preluat in depozit si receptionat pentru indeplinirea conditiilor de repunere in vanzare, si nu mai tarziu de 14 zile de la data reintrarii in posesie.

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf