Intrebari frecvente

1. Mi se potriveste marimea?

Da! Marimile respecta calapodul European, trebuie sa-ti alegi marimea pe care o porti de obicei la tipul de incaltaminte pe care doresti sa o comanzi. Ai la indemana si un ghid exact de marimi  https://www.mydreamshoes.ro/magazin/ghid-pentru-marimi/ care iti indica dimensiunile in centimetri aferente marimii incaltamintei noastre. Noi te sunam oricum inainte de a-ti trimite comanda pentru a verifica impreuna cu tine daca marimea aleasa de tine este cea potrivita.

2. Daca marimea comandata totusi nu mi se potriveste?

Nicio problema! Iti trimitem o marime mai mica sau mai mare, fara niciun cost din partea ta.

3. Cum pot sa comand?

Direct din magazinul online: adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi, urmeaza pasii spre finalizarea comenzii, completeaza cu atentie datele cerute, plaseaza comanda. Urmareste apoi adresa de e-mail, acolo vei primi confirmarea ca am inregistrat comanda ta. Noi te vom suna in scurt timp pentru a verifica informatiile pentru livrare si a-ti prezenta mai multe informatii in caz ca ai nevoie.

Pe adresele noastre de e-mail: office@mydreamshoes.ro, contact@mydreamshoes.ro, prin mesaj pe pagina noastra de Facebook: https://www.facebook.com/MDSMyDreamShoes/ sau telefonic la 0732001715 (L – V, orele 1000 – 1800), lasa-ne aici urmatoarele date: denumirea produsului, marime, numele tau, adresa unde vrei sa ti se livreze coletul, un numar de telefon la care te putem contacta.

4. Marimea pe care mi-o doresc nu este in stoc. Ce pot sa fac?

Ia legatura cu noi prin oricare canal prezentat mai sus pentru a te informa in legatura cu disponibilitatea produselor.

5. Cand imi primesc comanda?

Noi ne straduim sa o trimitem spre tine in aceeasi zi, daca faci comanda cel tarziu pana la ora 1600. Comenzile plasate dupa aceasta ora, se proceseaza in ziua urmatoare. Intr-un interval de 24-48 ore, comanda trebuie sa ajunga la tine. Daca la confirmarea comenzii stabilim sa fie trimisa prin Posta Romana ( cand localitatea de livrare este mai indepartata si depaseste raza standard a curierului), coletul va ajunge la tine in aproximativ 72 de ore.

Comenzile plasate de vineri (dupa ora 1600) pana duminica, se proceseaza in cursul zilei de luni, asa ca vor ajunge la tine marti sau miercuri.

6. Care este costul livrarii?

Livrarea standard prin Fan Courier te costa 16.00 lei. Pentru localitati indepartate, unde Fan Courier percepe taxa pentru kilometri exteriori, avem posibilitatea de a-ti trimite coletul prin Posta Romana la acelasi cost de 16.00 lei.

7. Nu sunt sigura in privinta unui produs pe care vreau sa-l comand. Cum pot afla mai multe informatii?

Iti stam la dispozitie la numarul de telefon 0732001715 (luni – vineri de la 1000 – 1800), in afara orelor de program scrie-ne pe adresele de e-mail contact@mydreamshoes.ro, office@mydreamshoes.ro sau trimite-ne mesaj pe pagina noastra de Facebook https://www.facebook.com/MDSMyDreamShoes/, incercam sa iti raspundem in cel mai scurt timp.

8. Produsele arata ca si in magazinul online?

Produsele din magazinul online sunt produsele reale care exista in stoc. Acestea sunt prezentate in fotografiile de produs, nu fotografiem produse cu titlu de prezentare sau mostre. Exista posibilitatea ca la unele produse in culori mai tari sa fie insesizabil alterata culoarea din cauza luminii de studio. Dar nu-ti face griji, facem tot posibilul ca detaliile si produsele fotografiate sa fie cat mai fidele realitatii.

9. Care este proveninta produselor din magazin si din ce material sunt confectionate?

Produsele noastre sunt importate de la producatori italieni si poarta marca made in Italy. Cu toate ca si pe piata de incaltaminte italiana patrund produsele confectionate din inlocuitori – piele sintetica – datorita costului mai scazut, selectia noastra de produse cuprinde numai incaltaminte fabricata din piele naturala. Motivele sunt lesne de inteles: calitate superioara a produsului, durabilitate mai mare in timp, confort crescut, rezistenta mai mare la purtare, impact redus asupra mediului (reducerea de deseuri datorita duratei de viata mai mare a incaltamintei din piele naturala fata de cea confectionata din inlocuitori), eficienta economica (numar purtari/pret achizitie).

10. Vreau sa returnez un produs/produsele comandate.

Este dreptul tau, asigurat prin  OUG 34/2014. Este bine sa stii ca orice podus comandat la distanta (online) se poate returna in timp de 14 zile de la data primirii comenzii si nu poti fi constrans in niciun caz sa iti alegi alt produs de o valoare egala, prin invocarea imposibilitatii restituiri contravalorii produsului returnat. ATENTIE! Doar produsele noi, nepurtate, fac obiectul acestui drept!

La orice produs comandat, primesti in colet un formular de retur, unde ti se prezinta modalitatea si conditiile de returnare.

11. Returnez produsul. Cand imi primesc suma platita pentru el?

In maxim 14 zile lucratoare, din momentul in care este receptionat in depozitul nostru si intruneste conditiile pentru rambursare: să nu prezinte semne de purtare,  uzură sau orice tip de consum,  sa ni se predea in cutia originala protejata, sa fie trimis prin curier rapid (de preferat acelasi curier care a facut livrarea). ATENTIE! Sumele de rambursat se vireaza numai in cont bancar, cont pe care ni-l indici in formularul de returnare, nu se accepta colete returnate cu plata ramburs!

Daca doresti sa afli si alte informatii pe care nu le-am cuprins aici, asteptam mesajul tau!